03.02.2025
2024 - 2025 Eğitim Öğretim Bahar Yarıyılı Kayıt Yenileme ve Ders Kayıt İşlemleri
Dönem kaydınızı, 10.02.2025 - 21.02.2025 tarihleri arasında dönem öğrenim ücretini ödeyerek ve ders kayıt işleminizi tamamlayarak yenilemeniz gerekir;
*Tam Burslu olan ya da öğrenim ücretini yıllık ödeyen öğrencilerimiz, MEBİS otomasyon sisteminden ödeme basamağını atlayarak ders kayıt işlemlerini yapabilirler.
**Öğrenim ücretini EFT veya havale yöntemi ile ödemek isteyen öğrencilerimizin, MEBİS otomasyonu ders kayıt ekranları, ödemeyi yaptıkları tarihten bir iş günü sonra aktif hale gelir.
***Öğrenim ücretini aşağıda yer alan banka şubesi aracılığı ile ödemek isteyen öğrencilerimizin, MEBİS otomasyonu ders kayıt ekranları, ödemeyi yaptıkları tarihten bir iş günü sonra aktif hale gelir.
Hesap Adı: İstanbul Sağlık ve Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Halkbank / Unkapanı Şubesi
Hesap No: 818 – 5000010
Iban No: TR94 0001 2009 8180 0005 0000 10
Hesap Adı: İstanbul Sağlık ve Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Albaraka Türk - Kurumsal Anadolu Şubesi
Hesap No: 130-8172387-1
Iban No: TR38 0020 3000 0817 2387 0000 01
(*) Ödeme yapacak kişi, açıklama kısmına öğrencinin adını, soyadını, programını ve T.C. kimlik numarasını vermesi gerekir.
Yukarıdaki bilgiler doğrultusunda ödeme işlemini tamamlayan öğrencilerimiz, akademik danışmanları ile birlikte, MEBİS otomasyon sisteminden ders kayıtlarını yapabilirler. Ders kaydı, öğrencinin akademik danışmanının onayı ile kesinleşir.
Ders kaydını okulda tamamlamak isteyen öğrencilerimiz, kayıt yenileme tarihleri arasında ve mesai saatleri içinde; 0850 811 18 18 telefon numarasından Öğrenci İşlerine ulaşabilirsiniz.
Kayıt yenileme kılavuzu için tıklayınız.
Öğrenci İşleri Müdürlüğü