Ana içeriğe atla

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
YABANCI DİL I (UZAKTAN EĞİTİM) YAD1110361 Güz Dönemi 2+0 2 2
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili İngilizce
Dersin Seviyesi Ön Lisans
Dersin Türü Ortak Zorunlu
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler Öğr.Gör. Müge SARI
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı Ortak ders olan İngilizce dersi, öğrencilere temel seviyede kelime bilgisi vermeyi, bunlarla kurallı cümleler kurabilmeyi ve temel anlamda kendilerini ifade edebilmelerini amaçlar.
Dersin İçeriği Bu ders; Tanıştığımıza memnun oldum: Basit şimdiki zaman: Ol (am-is-are),Basit şimdiki zaman var,
sıklık zarfları, emir kipleri, çok, çok, önce, sonra, ondan sonra ve sonra, nerede, nerede… işaretler.,Makaleler a, an, the, tekil-çoğul isimler,Zamirler, ne kadar, kaç yaşında…,Şimdiki zaman,Gelecek zamanlar: olacak/olacak,olmalı/zorunlu,Ara sınav,Büyük harfler, nokta,Basit geçmiş zaman,olabilir/mayıs,izin/istek,Eskiden,Geçmiş olabilir/olabilirdi (eskiydi),Final sınavı; konularını içermektedir.
Ders Öğrenme Kazanımları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Kişisel ilgi alanlarıyla ilgili tümceleri ve sık kullanılan sözcükleri anlar.
Çok kısa ve basit metinleri okur, reklamlar, menüler ve zaman çizelgeleri gibi basit günlük materyallerde belirli bilgileri bulur.
Kısa, basit kartpostallar yazar, formları kişisel ayrıntılarla doldurur ve çok basit bir kişisel mektup yazar.
Diğer kişinin daha yavaş bir konuşma hızında bir şeyleri tekrar etmeye veya yeniden ifade etmeye hazır olması koşuluyla, basit bir şekilde etkileşime girer.
Diğer kişiyle daha yavaş bir hızda bir şekilde bir örnekle ifade edilir.
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:

Ders Akışı

Sıra Konular Ön Hazırlık
1 Tanıştığımıza memnun oldum: Basit şimdiki zaman: Ol (am-is-are)
2 Basit şimdiki zaman var,
sıklık zarfları, emir kipleri, çok, çok, önce, sonra, ondan sonra ve sonra, nerede, nerede… işaretler.
3 Makaleler a, an, the, tekil-çoğul isimler
4 Zamirler, ne kadar, kaç yaşında…
5 Şimdiki zaman
6 Gelecek zamanlar: olacak/olacak
7 olmalı/zorunlu
8 Ara sınav
9 Büyük harfler, nokta
10 Basit geçmiş zaman
11 olabilir/mayıs
12 izin/istek
13 Eskiden
14 Geçmiş olabilir/olabilirdi (eskiydi)
15 Final sınavı
Kaynak
SURE Elementary Student's Book and Workbook

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
No Program Yeterliliği Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1
Teorik ve pratik bilgilerini mesleki uygulamada kullanır
2
Sanatsal, kültürel, estetik gelişim ve etkilerini tarihsel ve çağdaş sanat ve tasarım ürünleri üzerinden değerlendirir.
3
Türkçe ve mesleki yabancı dili kullanarak uluslararası platformlarda sözlü ve yazılı anlatıma dayalı iletişim kurar.
4
Multidisipliner takım çalışma becerisini sahiptir.
5
Alanın gerektirdiği bilgisayar ortamında güncel grafik yazılımlarını ve bilgi iletişim teknolojilerini başarıyla kullanır
6
Görsel/grafik tasarım yapar, (reklam ve tanıtım ürünleri tasarımı, ambalaj tasarımı, portfolyo tasarımı vb).
7
Mesleki etik ve sorumluluk bilincine sahip olur.
8
İş hayatında karşılaştığı sorunları hızlı ve etkin şekilde çözer.
9
İş sağlığı ve güvenliği konularından yeterli bilgiye sahip olur.

Değerlendirme Sistemi

Katkı Düzeyi Mutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı   20
Genel Sınavın Başarıya Oranı   80
Toplam   100

Dersin Detaylı Bilgileri

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
YABANCI DİL I (UZAKTAN EĞİTİM) YAD1110361 Güz Dönemi 2+0 2 2
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili İngilizce
Dersin Seviyesi Ön Lisans
Dersin Türü Ortak Zorunlu
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler Öğr.Gör. Müge SARI
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı Ortak ders olan İngilizce dersi, öğrencilere temel seviyede kelime bilgisi vermeyi, bunlarla kurallı cümleler kurabilmeyi ve temel anlamda kendilerini ifade edebilmelerini amaçlar.
Dersin İçeriği Bu ders; Tanıştığımıza memnun oldum: Basit şimdiki zaman: Ol (am-is-are),Basit şimdiki zaman var,
sıklık zarfları, emir kipleri, çok, çok, önce, sonra, ondan sonra ve sonra, nerede, nerede… işaretler.,Makaleler a, an, the, tekil-çoğul isimler,Zamirler, ne kadar, kaç yaşında…,Şimdiki zaman,Gelecek zamanlar: olacak/olacak,olmalı/zorunlu,Ara sınav,Büyük harfler, nokta,Basit geçmiş zaman,olabilir/mayıs,izin/istek,Eskiden,Geçmiş olabilir/olabilirdi (eskiydi),Final sınavı; konularını içermektedir.
Ders Öğrenme Kazanımları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Kişisel ilgi alanlarıyla ilgili tümceleri ve sık kullanılan sözcükleri anlar.
Çok kısa ve basit metinleri okur, reklamlar, menüler ve zaman çizelgeleri gibi basit günlük materyallerde belirli bilgileri bulur.
Kısa, basit kartpostallar yazar, formları kişisel ayrıntılarla doldurur ve çok basit bir kişisel mektup yazar.
Diğer kişinin daha yavaş bir konuşma hızında bir şeyleri tekrar etmeye veya yeniden ifade etmeye hazır olması koşuluyla, basit bir şekilde etkileşime girer.
Diğer kişiyle daha yavaş bir hızda bir şekilde bir örnekle ifade edilir.
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:

Ders Akışı

Sıra Konular Ön Hazırlık
1 Tanıştığımıza memnun oldum: Basit şimdiki zaman: Ol (am-is-are)
2 Basit şimdiki zaman var,
sıklık zarfları, emir kipleri, çok, çok, önce, sonra, ondan sonra ve sonra, nerede, nerede… işaretler.
3 Makaleler a, an, the, tekil-çoğul isimler
4 Zamirler, ne kadar, kaç yaşında…
5 Şimdiki zaman
6 Gelecek zamanlar: olacak/olacak
7 olmalı/zorunlu
8 Ara sınav
9 Büyük harfler, nokta
10 Basit geçmiş zaman
11 olabilir/mayıs
12 izin/istek
13 Eskiden
14 Geçmiş olabilir/olabilirdi (eskiydi)
15 Final sınavı
Kaynak
SURE Elementary Student's Book and Workbook

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
No Program Yeterliliği Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1
Teorik ve pratik bilgilerini mesleki uygulamada kullanır
2
Sanatsal, kültürel, estetik gelişim ve etkilerini tarihsel ve çağdaş sanat ve tasarım ürünleri üzerinden değerlendirir.
3
Türkçe ve mesleki yabancı dili kullanarak uluslararası platformlarda sözlü ve yazılı anlatıma dayalı iletişim kurar.
4
Multidisipliner takım çalışma becerisini sahiptir.
5
Alanın gerektirdiği bilgisayar ortamında güncel grafik yazılımlarını ve bilgi iletişim teknolojilerini başarıyla kullanır
6
Görsel/grafik tasarım yapar, (reklam ve tanıtım ürünleri tasarımı, ambalaj tasarımı, portfolyo tasarımı vb).
7
Mesleki etik ve sorumluluk bilincine sahip olur.
8
İş hayatında karşılaştığı sorunları hızlı ve etkin şekilde çözer.
9
İş sağlığı ve güvenliği konularından yeterli bilgiye sahip olur.

Değerlendirme Sistemi

Katkı Düzeyi Mutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı   20
Genel Sınavın Başarıya Oranı   80
Toplam   100

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu