Ana içeriğe atla

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM II FTR2211152 Bahar Dönemi 0+16 16 18
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Ön Lisans
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler Öğr.Gör. Esra TEKECİ, Öğr.Gör. Ayşe Büşra ERTEN, Öğr.Gör. Tülay Ülkü SEVİM
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı Hizmet, eğitim, araştırma ve mesleki gelişim konusunda doğru model oluşturan, etik prensiplere bağlı olarak elektroterapi modalitelerini kullanabilen, gerektiğinde hekim ve fizyoterapiste danışarak tedaviye katkı sağlayan "fizyoterapi teknikeri " yetiştirmektir.
Dersin İçeriği Bu ders; Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,ARA SINAV,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma; konularını içermektedir.
Ders Öğrenme Kazanımları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Hizmet, eğitim, araştırma ve mesleki gelişim konusunda doğru model oluşturan, etik prensiplere bağlı olarak elektroterapi modalitelerini kullanabilen, gerektiğinde hekim ve fizyoterapiste danışarak tedaviye katkı sağlayan "fizyoterapi teknikeri " yetiştirmektir. Öğrenilen uygulamaları sunabilir.
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:

Ders Akışı

Sıra Konular Ön Hazırlık
1 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
2 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
3 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
4 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
5 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
6 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
7 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
8 ARA SINAV
9 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
10 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
11 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
12 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
13 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
14 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
15 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
Kaynak
1. Öğretim Elemanı Ders Notları

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
No Program Yeterliliği Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1
Alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir.
2
Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir.
3
Alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür.
4
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir.
5
Alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp sözel ve yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder.
6
Sağlık alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluk bilinci ile değerlendirir.
7
Sağlıklı, engelli ve fizyoterapi ihtiyacı olan bireylere elektroterapi programını uygulama bilgisine sahiptir.
8
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır.

Değerlendirme Sistemi

Katkı Düzeyi Mutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı   40
Genel Sınavın Başarıya Oranı   60
Toplam   100

Dersin Detaylı Bilgileri

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM II FTR2211152 Bahar Dönemi 0+16 16 18
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Ön Lisans
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler Öğr.Gör. Esra TEKECİ, Öğr.Gör. Ayşe Büşra ERTEN, Öğr.Gör. Tülay Ülkü SEVİM
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı Hizmet, eğitim, araştırma ve mesleki gelişim konusunda doğru model oluşturan, etik prensiplere bağlı olarak elektroterapi modalitelerini kullanabilen, gerektiğinde hekim ve fizyoterapiste danışarak tedaviye katkı sağlayan "fizyoterapi teknikeri " yetiştirmektir.
Dersin İçeriği Bu ders; Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,ARA SINAV,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma; konularını içermektedir.
Ders Öğrenme Kazanımları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Hizmet, eğitim, araştırma ve mesleki gelişim konusunda doğru model oluşturan, etik prensiplere bağlı olarak elektroterapi modalitelerini kullanabilen, gerektiğinde hekim ve fizyoterapiste danışarak tedaviye katkı sağlayan "fizyoterapi teknikeri " yetiştirmektir. Öğrenilen uygulamaları sunabilir.
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:

Ders Akışı

Sıra Konular Ön Hazırlık
1 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
2 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
3 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
4 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
5 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
6 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
7 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
8 ARA SINAV
9 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
10 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
11 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
12 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
13 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
14 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
15 Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma
Kaynak
1. Öğretim Elemanı Ders Notları

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
No Program Yeterliliği Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1
Alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir.
2
Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir.
3
Alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür.
4
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir.
5
Alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp sözel ve yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder.
6
Sağlık alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluk bilinci ile değerlendirir.
7
Sağlıklı, engelli ve fizyoterapi ihtiyacı olan bireylere elektroterapi programını uygulama bilgisine sahiptir.
8
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır.

Değerlendirme Sistemi

Katkı Düzeyi Mutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı   40
Genel Sınavın Başarıya Oranı   60
Toplam   100

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu