Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ETKİNLİK ÇALIŞMALARI | FTR1111085 | Güz Dönemi | 2+0 | 2 | 2 |
Ders Programı |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Ön Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | |
Dersi Verenler | Öğr.Gör. Esra TEKECİ |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | I. Etkinlik yönetiminin temel kavramlarına, Etkinlik yönetiminin gelişimine detaylı bir giriş sağlamak. II. Etkinlik ekibinin değişen koşullara uygun ve etkili çözümler geliştirmelerini sağlamak III. Etkinlik yönetiminin diğer alanlarla bütünleşik çalışmasını sağlama ve yönetme becerisi kazandırmak. Etkinlik yönetimi Stratejisi geliştirme bilgi ve becerisi kazandırmak. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Etkinlik nedir? Neden önemlidir? Etkinlik organizasyon süreçleri/ Kampüsümü ve çevresini tanıyorum; Tarihi yarım ada gezisi,Kurumsal yazışma teknikleri,Programa özgü etkinlik-‘'Narkogençlik Projesi kapsamında Bağımlılık Semineri’’ kapsamında Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik şubeden konuşmacının davet edilmesi,Programa özgü etkinlik/’’Yaşama Yol Ver’’ adlı seminer için paramedik olarak sahada çalışan bir öğrencimizin sunumu,Etkinliklerin Kariyer Hayatındaki Önemi,Programa özgü etkinlik-Bağımlılıkla Mücadele-‘’Kahve ve Sosyal Medya Bağımlılığı Semineri’’,Stres ve Kaygı yönetimi,ARA SINAV,Adab-ı Muaşeret,Kültürel Etkinlik Süreçleri,Etkinlik süreçlerinden sektörel iş birliğinin önemi ve paydaş yönetimi,Kültürel Etkinlik Süreçleri,Programa Özgü Etkinlik,Programa Özgü Etkinlik,Sosyal Sorumluluk Projesi; konularını içermektedir. |
Ders Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
Öğrencilerin Kariyer Merkezi Faaliyetlerini Tanıyabilmesi Öğrencilerin Öz Farkındalığının Artırılabilmesi Öğrencilerin Kariyer Seçeneklerini Keşfedebilmesi Kendini İfade Etme ve Etkili İletişim Becerilerinin Geliştirilebilmesi Profesyonel İlişki Ağlarının Öneminin Kavranabilmesi Destek Birimlerinin Tanıtılabilmesi Öğrencilerin Etkin Kaynak Kullanımını Öğrenebilmesi |
Öğretim Yöntemleri: | |
Ölçme Yöntemleri: |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Etkinlik nedir? Neden önemlidir? Etkinlik organizasyon süreçleri/ Kampüsümü ve çevresini tanıyorum; Tarihi yarım ada gezisi | |
2 | Kurumsal yazışma teknikleri | |
3 | Programa özgü etkinlik-‘'Narkogençlik Projesi kapsamında Bağımlılık Semineri’’ kapsamında Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik şubeden konuşmacının davet edilmesi | |
4 | Programa özgü etkinlik/’’Yaşama Yol Ver’’ adlı seminer için paramedik olarak sahada çalışan bir öğrencimizin sunumu | |
5 | Etkinliklerin Kariyer Hayatındaki Önemi | Cv Hazırlama ve Etkili Mülakat Teknikleri |
6 | Programa özgü etkinlik-Bağımlılıkla Mücadele-‘’Kahve ve Sosyal Medya Bağımlılığı Semineri’’ | |
7 | Stres ve Kaygı yönetimi | |
8 | ARA SINAV | |
9 | Adab-ı Muaşeret | |
10 | Kültürel Etkinlik Süreçleri | Teknik Gezi |
11 | Etkinlik süreçlerinden sektörel iş birliğinin önemi ve paydaş yönetimi | Sektörden birini konuk olarak davet etme |
12 | Kültürel Etkinlik Süreçleri | Teknik Gezi- |
13 | Programa Özgü Etkinlik | Etkili Sunum Teknikleri |
14 | Programa Özgü Etkinlik | Etkili Sunum Teknikleri |
15 | Sosyal Sorumluluk Projesi | Huzurevine Ziyaret |
Kaynak |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı | |||||||
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. | ||||||
2 | Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir. | ||||||
3 | Alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. | ||||||
4 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. | ||||||
5 | Alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp sözel ve yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder. | ||||||
6 | Sağlık alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluk bilinci ile değerlendirir. | ||||||
7 | Sağlıklı, engelli ve fizyoterapi ihtiyacı olan bireylere elektroterapi programını uygulama bilgisine sahiptir. | ||||||
8 | Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır. |
Değerlendirme Sistemi
Dersin Detaylı Bilgileri
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ETKİNLİK ÇALIŞMALARI | FTR1111085 | Güz Dönemi | 2+0 | 2 | 2 |
Ders Programı |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Ön Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | |
Dersi Verenler | Öğr.Gör. Esra TEKECİ |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | I. Etkinlik yönetiminin temel kavramlarına, Etkinlik yönetiminin gelişimine detaylı bir giriş sağlamak. II. Etkinlik ekibinin değişen koşullara uygun ve etkili çözümler geliştirmelerini sağlamak III. Etkinlik yönetiminin diğer alanlarla bütünleşik çalışmasını sağlama ve yönetme becerisi kazandırmak. Etkinlik yönetimi Stratejisi geliştirme bilgi ve becerisi kazandırmak. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Etkinlik nedir? Neden önemlidir? Etkinlik organizasyon süreçleri/ Kampüsümü ve çevresini tanıyorum; Tarihi yarım ada gezisi,Kurumsal yazışma teknikleri,Programa özgü etkinlik-‘'Narkogençlik Projesi kapsamında Bağımlılık Semineri’’ kapsamında Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik şubeden konuşmacının davet edilmesi,Programa özgü etkinlik/’’Yaşama Yol Ver’’ adlı seminer için paramedik olarak sahada çalışan bir öğrencimizin sunumu,Etkinliklerin Kariyer Hayatındaki Önemi,Programa özgü etkinlik-Bağımlılıkla Mücadele-‘’Kahve ve Sosyal Medya Bağımlılığı Semineri’’,Stres ve Kaygı yönetimi,ARA SINAV,Adab-ı Muaşeret,Kültürel Etkinlik Süreçleri,Etkinlik süreçlerinden sektörel iş birliğinin önemi ve paydaş yönetimi,Kültürel Etkinlik Süreçleri,Programa Özgü Etkinlik,Programa Özgü Etkinlik,Sosyal Sorumluluk Projesi; konularını içermektedir. |
Ders Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
Öğrencilerin Kariyer Merkezi Faaliyetlerini Tanıyabilmesi Öğrencilerin Öz Farkındalığının Artırılabilmesi Öğrencilerin Kariyer Seçeneklerini Keşfedebilmesi Kendini İfade Etme ve Etkili İletişim Becerilerinin Geliştirilebilmesi Profesyonel İlişki Ağlarının Öneminin Kavranabilmesi Destek Birimlerinin Tanıtılabilmesi Öğrencilerin Etkin Kaynak Kullanımını Öğrenebilmesi |
Öğretim Yöntemleri: | |
Ölçme Yöntemleri: |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Etkinlik nedir? Neden önemlidir? Etkinlik organizasyon süreçleri/ Kampüsümü ve çevresini tanıyorum; Tarihi yarım ada gezisi | |
2 | Kurumsal yazışma teknikleri | |
3 | Programa özgü etkinlik-‘'Narkogençlik Projesi kapsamında Bağımlılık Semineri’’ kapsamında Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik şubeden konuşmacının davet edilmesi | |
4 | Programa özgü etkinlik/’’Yaşama Yol Ver’’ adlı seminer için paramedik olarak sahada çalışan bir öğrencimizin sunumu | |
5 | Etkinliklerin Kariyer Hayatındaki Önemi | Cv Hazırlama ve Etkili Mülakat Teknikleri |
6 | Programa özgü etkinlik-Bağımlılıkla Mücadele-‘’Kahve ve Sosyal Medya Bağımlılığı Semineri’’ | |
7 | Stres ve Kaygı yönetimi | |
8 | ARA SINAV | |
9 | Adab-ı Muaşeret | |
10 | Kültürel Etkinlik Süreçleri | Teknik Gezi |
11 | Etkinlik süreçlerinden sektörel iş birliğinin önemi ve paydaş yönetimi | Sektörden birini konuk olarak davet etme |
12 | Kültürel Etkinlik Süreçleri | Teknik Gezi- |
13 | Programa Özgü Etkinlik | Etkili Sunum Teknikleri |
14 | Programa Özgü Etkinlik | Etkili Sunum Teknikleri |
15 | Sosyal Sorumluluk Projesi | Huzurevine Ziyaret |
Kaynak |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı | |||||||
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. | ||||||
2 | Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir. | ||||||
3 | Alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. | ||||||
4 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. | ||||||
5 | Alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp sözel ve yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder. | ||||||
6 | Sağlık alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluk bilinci ile değerlendirir. | ||||||
7 | Sağlıklı, engelli ve fizyoterapi ihtiyacı olan bireylere elektroterapi programını uygulama bilgisine sahiptir. | ||||||
8 | Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır. |