06.02.2025

ERASMUS+ PROGRAMI PERSONEL EĞİTİM ALMA HAREKETLİLİĞİ 2024-1-TR01-KA131-HED-000235542 PROJESİ 1. DÖNEM PERSONEL EĞİTİM ALMA İLANI
Başvuru Başlangıç Tarihi: 06.02.2025 08:30
Başvuru Bitiş Tarihi: 05.03.2025 17:30
Başvuru yapmak isteyen personellerimiz, Ulusal Ajansın Başvuru Portalı olan https://turnaportal.ua.gov.tr/ adresinden başvuru yapmaları gerekmektedir.
Başvuru;
· Başvurulabilecek üniversiteler ve kontenjanlara ilişkin bilgilere http://staffmobility.eu/ adresinden erişilebilmektedir.
· Program ülkeleri ile hareketlilikte seyahat hariç en az ardışık 2 iş günü; Ortak ülkeler ile hareketlilikte en az ardışık 5 iş günüdür.
Başvuru Evrakları:
· Misafir olunacak üniversiteden/kurumdan gelen davet mektubu
· Varsa İngilizce Yeterlilik Dil Sınavı Belgesi
· SGK 4A Detaylı Hizmet Dökümü
Önemli Not: Yukarıdaki belgeler, başvuru sırasında bilgisayar ortamında doldurulmuş ve eksiksiz olarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Belgeleri eksik olan personelimizin başvuruları geçersiz sayılacaktır. Başvuru yapacak personelimizin bu hususlara dikkat etmesi önemle rica olunur.
Gidilen Ülkelere Göre Günlük Hibe Miktarları
*Personel eğitim alma hareketliliğinin %20’sine kadar bir bütçeyi Programla ilişkili olmayan ülkeler (1-14 Bölgeler) için tahsis edilecektir.
HİBE HESAPLAMA
Personel hareketliliği faaliyetinden faydalanan personeline ödenecek seyahat gideri miktarı “Mesafe Hesaplayıcı” kullanılarak hesap edilmelidir. Mesafe hesaplayıcısına aşağıdaki bağlantıdan ulaşılabilmektedir:
http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_en.htm
Eğitim Alma Hareketliliğine seçilen adaylarca hareketliliğe başlamadan önce hazırlanması ve teslim edilmesi gereken belgeler:
· Öğretim elemanının / İdari personelin Erasmus+ Programı kapsamında eğitim alma hareketliğini gerçekleştireceği, gideceği üniversite ve bölüm adı, ziyaret tarihlerini belirten görevlendirme yazısı,
· Halk Bankası vadesiz AVRO hesap cüzdanı fotokopisi (herhangi bir Halk Bankası Şubesi olabilir.),
· Pasaport kimlik sayfası fotokopisi,
· Personel Hibe Sözleşmesi
· Eğitim Alma Hareketlilik Anlaşması
Dönüşte Uluslararası Ofis Koordinatörlüğüne sunulması gereken belgeler:
· Gidilen üniversiteden alınmış olan Katılım Sertifikası (Hareketliliğinizin başlangıç ve bitiş tarihlerini içeren gittiğiniz üniversiteden alınan imzalı mühürlü bir belge ).
· Nihai Rapor Formu – (Beneficiary-Module Portalı üzerinden e-posta adresinize gönderilecek link üzerinden doldurulacaktır)
· Uçuş kartları veya pasaport giriş-çıkış sayfalarının fotokopisi
*Değerlendirme Sonuçları, Asil ve Yedek Liste olarak kurumsal web sitemizde ilan edilecektir.
Detaylı bilgi için;
https://www.issb.edu.tr/uluslararasi-ofis/personel-hareketliligi
İSTANBUL SAĞLIK VE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
ERASMUS+ PERSONEL EĞİTİM ALMA HAREKETLİLİĞİ
ADAY PUANLAMA CETVELİ
Taban Puan | +10 | |
Başvuru öncesi Davet/Kabul mektubu alıp, onaylı hareketlilik anlaşmasına sahip olmak | +10 | |
Erasmus+ Faaliyetinden ilkkez yararlanma 1 | +15 | |
İdari Personel | +15 | |
Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi Başkanlığı tarafından hazırlanan 2021-2025 Ulusal Yapay Zeka Stratejisi kapsamında Yapay Zeka ile ilgili faaliyetler 2 | +5 | |
Eğitim Alma Faaliyetinde dijital becerilerin geliştirilmesine yönelik faaliyetler | +5 | |
Daha önce hareketlilik gerçekleştirilmemiş bir ülkeye gitme | +5 | |
Erasmus+ kurumlar arası ikili anlaşma yapmış olmak | +10 | |
Öğrencilere staj yeri bulan personel için | +10 | |
Yüksekokul Müdürlüğü-Sekterliği/Uluslararası Ofisbirimlerinde görevleri var ise (En az 1 yıl öncesinden bu görevi yürütüyor olması şartı ile) | +5 | |
Engelli personel 3 | +5 | |
Gazi personel ve şehit/gazi yakını personel (1.derece yakın) 4 | +5 | |
Kendileri veya 1. Derece yakınları AFAD’dan afetzede yardımı alan personel | +5 | |
Daha önce Erasmus Programından faydalanmaya hak kazandığı halde "meşru gerekçe göstermeksizin veya süresinde hakkından feragat etmeksizin" hareketliliğini iptal etmiş ise | -10 | |
Vatandaşı olunan ülkeye hareketlilik | - 5 | |
Eski yararlanıcı (eğitim alma) | 0-1 Yıl | - 20 |
1-2 Yıl | - 15 | |
2-3 Yıl | - 10 | |
3-4 Yıl | - 5 | |
Yabancı Dil | + % 20 | |
Başvuru songünü itibarı ile tamamlanan hizmetyılı | >10 yıl | +15 |
5-10 yıl | +10 | |
1-5 | +5 | |
Toplam Değerlendirme Puanı |
|
1 Önceliklendirme için Personel hareketliliğinin herhangi bir türüne 2014-2020 veya 2021-2027 Erasmus+ programları kapsamında hiç katılmamış olmak
2 https://cbddo.gov.tr/SharedFolderServer/Genel/File/TR-UlusalYZStratejisi2021-2025.pdf
3 Önceliklendirme için personelin 20 Şubat 2019 tarih ve 30692 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan
“Erişkinler İçin Engellilik Değerlendirmesi Hakkında Yönetmelik”te yer alan Engellilik Sağlık Kurulu
raporunu ibraz etmesi gerekir.
4 Muharip gaziler ve bunların eş ve çocukları ile harp şehitlerinin eş ve çocuklarının yanı sıra 12/4/1991 tarih ve 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu’nun 21. Maddesine göre “kamu görevlilerinden yurtiçinde ve yurtdışında görevlerini ifa ederlerken veya sıfatları kalkmış olsa bile bu görevlerini yapmalarından dolayı terör eylemlerine muhatap olarak yaralanan, engelli hâle gelen, ölen veya öldürülenler”in eş ve çocukları ile 23 Temmuz 2016 tarih ve 667 sayılı KHK’nin 7. Maddesi uyarınca, 15/07/2016 tarihinde gerçekleştirilen darbe teşebbüsü ve terör eylemi ile bu eylemin devamı niteliğindeki eylemler sebebiyle hayatını kaybedenlerin eş ve çocukları veya malul olan siviller ile bu kişilerin eş ve çocukları Erasmus personel hareketliliğine başvurmaları halinde önceliklendirilir.
5 Bir yıl içerisinde hareketlilik gerçekleştiren personel gittiği tarihin üzerinden bir sene geçmeden tekrar başvuru yapamamaktadır. Ders vermeyle hareketlilik gerçekleştiren personel eğitim almaya, eğitim almayla hareketlilik yapan ders vermeye başvuru yapabilir.
• Aynı birimin/bölümün personeli iki aday arasında toplam puan eşitliği halinde yabancı dil puanı yüksek olan adaya öncelik verilecektir.
İstanbul Sağlık ve Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Uluslararası İlişkiler Ofisi